To trailere til overlevelses spillet I Am Alive

Posted: 26. april 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Games, Naturen, Post-apokalyptisk, Trailer
Tags: , ,

Det er et par år siden Ubisoft annoncerede deres overlevelses computerspil “I Am Alive“, men nu ser det ud til at det faktisk udkommer i år.

Spillet følger en overlevende efter et kæmpe jordskælv der har lagt Chicago i ruiner. I spillet skal man komme gennem den hærgede by mens man forsøger at overleve og finde sin forsvunde kæreste.

Dette spil ser meget spændende ud med apokalyptiske øjne, og jeg kan godt lide at det drejer sig om at overleve både naturkatastrofen og andre overlevende mennesker.

Se de to trailere ved at læse hele indlægget….

Kommentarer
  1. Fedt! Jeg kan huske, jeg så et screenshot af hovedpersonen der skuer ud over ruinerne af Chicago for et par år siden. Jeg læste også kort om handlingen, og blev fanget med det samme. Jeg synes, det lyder vildt spændende!

Skriv et svar

