Terra Nova, post-apokalyptisk/pre-historisk tv-serie?

Posted: 3. maj 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Naturen, Trailer, TV-serie
Tags: , ,

Jeg må godt nok indrømme at jeg havde lidt svært ved at finde ud om at denne nyhed hørte til her på siden.

Terra Nova er en ny serie lavet af ingen ringere end Steven Spielberg, den tager udgangspunkt i en fremtid hvor jorden er overbefolket og smadret af forurening i en sådan grad at den ikke kan tage mere (hvilket jo er et apokalyptisk tema). Den eneste redning for menneskeligheden er at sende dem tilbage gennem et slags ormehul til pre-historisk fortid så de kan starte på en frisk på jorden igen.

Så jeg besluttede mig for at det er en apokalyptisk tv-serie der foregår i fortiden (og fremtiden), nok til at jeg kan skrive om den her. Udover det så ser traileren super cool ud!

Se traileren ved at læse hele nyheden, eller den udvidede trailer på Dread Central

Trailer

Kommentarer
  1. catja siger:

    Hvem er ham på billedet? Er han med i serien?

  2. Hej Catja

    Hans er navn er Landon Liboiron og han er en af seriens hovedpersoner. Han skulle være med i par nye film i den kommende år og du kan læse mere om ham her http://www.imdb.com/name/nm2334994/

Skriv et svar

