World of the Dead: The Zombie Diaries 2 trailer og udgivelsesdato

Posted: 20. maj 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Film, Post-apokalyptisk, Trailer, Zombier
Tags: , , ,

Som det allerede er blevet nævnt på Skræk og Rædsel samt andre sider kommer opfølgeren til The Zombie Diaries fra 2006, World of the Dead: The Zombie Diaries 2,  til at udkomme på DVD næsten samtidig med at den kommer i biograferne.

Filmen skulle være at finde i de britiske biografer 24. juni i år, og allerede tre dage senere (27. juni) skulle den så være at finde på DVD. Jeg må indrømme at jeg ikke har set den første film, men at dømme efter denne opfølgers trailer (se den ved at læse hele indlægget) ville jeg nok vente til den kom på DVD i stedet for at betale for en biografbillet.

Om filmen dukommer på dansk DVD må vi vente med at se.

Trailer


Kommentarer
  1. Jeg købte den første Zombie Diaries på DVD for nogle år siden, og syntes den var ret elendig. Budgettet var super skrabet og det var tydeligvis en amatørproduktion. De forsøgte at redde det ved at lave den ala Blair Witch Project men den faldt alligevel igennem pga. dårlige skuespillere. Måsle fordi der var også mange karakterer hvorimod Blair Witch kun havde krav om at finde tre mennesker der havde skuespiltalent. Desuden fik jeg det fysisk dårligt af at den konstant var filmet som håndholdt POV…men det er måske bare mig.
    Denne efterfølger ser (ud fra traileren,)bedre ud, rent produktionsmæssigt, men skuespillet ser stadig ret kikset ud. Jeg vil dog se frem til at se den.

  2. Så World of the Dead igår. Den er faktisk ok. Ikke specielt god, men bedre end den første.
    De kunne dog godt have arbejdet meget mere med historien. Hovedpersonernes opgår med en anden gruppe overlevende virker overhovedet ikke. Desuden burde de også have forbedret zombie-skuespillet. Jeg er 100% tilhænger af langsomme zombies. Men til tider står de fuldstændigt stille i den her film.
    Til tider fanger filmen samme stemning som i Jurgensens Kadavermarch.

  3. God kommentar, tror ikke jeg vil se den med mindre den dumper gratis ind a døren eller kommer på tv

Skriv et svar

