Rigtig mange gratis zombie film online!

Posted: 7. juni 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Film, Gratis, Zombier
Tags: , ,

Free Zombie Movies Cinema er en fantastisk hjemmeside hvis man kan lide zombie film genren. Siden har samlet rigtig mange (over 100!) zombie film som alle ligger gratis et eller andet sted på nettet.

Det er alt lige fra klassikere som White Zombie fra 1932 og Night of the Living Dead, til nyere film som Zombie Wars fra 2006 og American Zombie, plus en masse kortfilm som I Love Sarah Jane (som fornyligt blev beskrevet på både Zombieliv og Zombier.dk) og fan filmen Beyond Black Mesa der er bygget på universet fra Half Life spillene.

Gå ikke glip af denne fantastiske hjemmeside er helt sikkert er god til en kedelig søndag eller en søvnlæs nat.

Disclaimer, der er en god chance for at en eller flere film fra denne hjemmeside bryder copyright lovgivningen og jeg tager derfor ikke ansvar for filmene på siden eller dens indhold. Brug din egen sunde fornuft når du besøger siden!

Kommentarer
  1. Du stresser mig, Jakob:)
    I øvrigt har jeg en lille anbefaling til dig. Filmtidsskriftet Ekko giver i deres næste nummer en film med, som måske vil interessere dig. Læs mere om den her: http://ekkofilm.dk/?allowbreak=false&id=1321

  2. Ser spændende ud, vil forsøge at få den sendt til mig her i Canada hvor jeg bor for tiden.

    Du skal da forresten ikke blive stresset, du kan jo altid låne nyheder af mig hvis de er zombie relevante, så længe du sætter en kilde på

Skriv et svar

