Det var været lidt sløvt med opdateringer de sidste par dage, bl.a. pga. af internet problemer der hvor jeg bor. Men nu skulle jeg være tilbage med daglige opdateringer (eller tæt på daglige) om de nyeste apokalyptiske film, spil, tv-serier og bøger.

Det er også idag at jeg annoncerer en ny funktion på siden, nemlig Listen! Listen er en en samling af alle de “ting” som er blevet beskrevet her på siden i en nem overskuelig alfabetisk sorteret liste. Den er lavet af flere grunde, for det første giver den læserne af denne blog (jer) et overblik over apokalyptisk fiktion og den giver mulighed for ikke kun at finde indlæg her på bloggen, men også officielle hjemmesider, IMDB sider og andre links som er relevante til hver enkelt titel. Den er også lavet for min egen skyld da det gør det nemmere for mig at følge op på kommende films udvikling uden at skulle læse det på andre nyhedssider først.

Jeg håber du/i vil bruge listen som et slags opslagsværk indenfor apokalyptisk fiktion. Find den her, i menuen for ovnen eller ved at klikke på banneret til venstre.