Første billeder fra Hunger Games filmen

Posted: 7. august 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Film, Post-apokalyptisk
Tags: , ,

Nu kan jeg ikke komme uden om det meget længere, i de sidste par månender er jeg nærmest blevet bombaderet med links og nyheder om den kommende filmatisering af Hunger Games bøgerne, og jeg ved ikke helt hvorfor jeg ikke har skrevet om dem før det post-apokalyptiske tema passer fint in her på siden.

“Set in post-apocalyptic America, Hunger Games introduces 16-year-old heroine Katniss Everdeen, who must participate in a fight-to-the-death annual event called the Hunger Games. The battles are televised, and pit youths from each of the Capitol’s 12 Districts against each other.

Filmen er basseret på de populære bøger skrevet af Suzanne Collins, serien er en triologi og der kommer da også (mindst) tre film basseret på bøgerne. Det er tydeligt at det er planen at dette skal blive den næsten Harry Potter/Twilight, og der går nok ikke længe inden vi ser massiv medie omtale af den første film.

Se de to billeder ved at læse hele indlægget…

Kilde; BD Horror News

Kommentarer
  1. Først og fremmest: Fantastiske bøger, jeg håber filmen tilnærmelsesvis kan leve op til bøgerne, hvor jeg mener at billederne allerede kan skræmme en smule.
    Katniss (på engelsk) er lud fattig som alle andre i distrikt 12 – hvordan kan hun så have så pænt tøj på.
    Ikke desto mindre skal den klart ses, glæder mig ekstrem til special effects

  2. Ser ud til at du har styr på bøgerne, kan de anbefales?

Skriv et svar

