Vil jorden kunne overleve en zombie-apokalypse?

Posted: 25. december 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Pre-apokalyptisk, Zombier
Tags: , , ,

For snart et år siden sad jeg og arbejde på de sidste sider i min afsluttende thesis for mit studie, emnet var Canada og en markedsstrategi for indtrængen i landets østlige del, en opgave jeg var glad for men efter at have læst lidt i fire drenge fra University of Ottowa’s thesis kan jeg se at der er meget sejere emner at vælge.

De har nemlig lavet en hovedopgave med titlen “WHEN ZOMBIES ATTACK!: MATHEMATICAL MODELLING OF AN OUTBREAK OF ZOMBIE INFECTION”, og i den har de matematisk beregnet sansynligheden for at jorden vil overleve en rigtig zombieapokalypse!

Det må siges at være en thesis der kan bruges til noget. Hvis du selv har lyst til at læse resulatet kan du læse hele opgaven på ottawa.ca.

Skriv et svar

