Året der gik på Apokalyptisk

Posted: 30. december 2011 by Jakob, Apokalyptisk in Info
Tags:

Så er 2011 næsten overstået og det er tid til en lille opsummering af hvad der var godt og knap så godt her på Apokalyptisk.

I alt har næsten 17.000 mennesker besøgt min blog siden den blev oprettet i april. Den 30. november var dagen med mest aktivitet, her besøgte 195 mennesker mit lille hjørne af internettet.

Det meste besøgte indlæg var, underligt nok, nyheden om den første trailer til The Asylums 2012: Ice Age, en film som jeg i øvrigt skrev flere nyheder om og til sidst anmeldte da den udkom gennem Cinematic Vision her hjemme. En anden nyhed der var velbesøgt var mit første kig på The Walking Dead sæson to, en sæson jeg i øvrigt var en af de aller første til beskrive i Danmark, hvis ikke den første!

The Walking Dead har i det hele taget præget rigtig mange af de besøg jeg har haft her på siden, både snak om den første sæson der jo blev sendt på DR HD, den anden sæson som mange havde ventet på med spænding, nyheden om at serien nu kommer i roman form (hvor første bog – Rise of the Governor meget snart bliver anmeldt her på siden) og at hele første bind af tegneserien nu er at finde på dansk takket være forlaget Fahrenheit, og nu når anden sæson vender tilbage til februar er jeg sikker jeg på at jeg vil skrive endnu flere nyheder om denne fantastiske serie.

Det har i det hele taget været et rigtig spændende og apokalyptisk 2011 og jeg er sikker på næste år bliver mindst lige så godt. Tak til alle mine læsere og ha et rigtig godt nytår.

 

Kommentarer
  1. stig siger:

    TAK for en rigtig god hjemmeside – skriver ikke så tit herinde, men kigger forbi din blog næsten dagligt for inspiration….

    GODT NYTÅR – imorgen er det vist os der er “The Walking Dead” ;o()

  2. Liva siger:

    Godt nytår. Jeg glæder mig til flere apokalyptiske indlæg i 2012!

  3. Søren siger:

    Mange tak for en herlig blog – også selv om temaet selvfølgelig er en kende dystert: Enden er nær! Enden er nær!

Skriv et svar

