Plakat til anden del af anden sæson af The Walking Dead

Posted: 15. januar 2012 by Jakob, Apokalyptisk in Post-apokalyptisk, TV-serie, Zombier
Tags: , ,

Første del af The Walking Dead’s anden sæson har fået en del kritik både fra anmeldere og fans, men jeg tror nu ikke at de får problemer med at få seerne til at tænde for fjersynet når nu den anden del af denne sæson går i gang om en lille måned.

Og nu har AMC da også udsendt den første plakat der skal lokke os alle sammen med på vognen endnu en gang. Der er dog ikke meget afslørende i den nye poster som viser Rick med hans klassiske pistol der peger direkte mod seeren, men jeg er sikker på der kommer meget mere når vi kommer lidt tættere på “begivenheden”.

Der er i øvrigt også kommet lidt nyt om 3. sæson af serien, men det vil i kunne læse mere om i et fremtidigt indlæg her på Apokalyptisk.

Kommentarer
  1. stig siger:

    Ja man kan kun håbe 2. del af sæson 2 sætter mere fart i løjerne.

    Normalt er jeg meget tro mod serien, men sker der ikke snart en udvikling i starten af “2. halvleg” tror jeg sq jeg hopper af ;o(

Skriv et svar

