Ny medforfatter på Apokalyptisk

Posted: 6. marts 2012 by Schjönning in Apokalyptisk, Info
Tags:

Jakob har til min store fornøjelse accepteret mig som medforfatter på Apokalyptisk, så her følger en kort præsentation.

Jeg er uddannet litterat, og bruger min tid som aktiv skønlitterær forfatter, headbanger, madelsker, ølentusiast og rollespiller – og weekendfar, ikke at forglemme. Min opgave på Apokalyptisk bliver primært at skrive om spil, bøger og andre medier der ikke er film eller tv-serier (men mon ikke jeg kommer til at skrive om en film eller to). Jeg har været ivrig apo-fan siden jeg sneg mig til at se Terminator II, som barn – den indledende atombombe-scene er stadig en af de fedeste i genren, synes jeg.

Jeg håber I – læserne på Apokalyptisk – vil værdsætte mine rablerier og jeg glæder mig til at skrive for Jer!

– Martin Schjönning

Kommentarer
  1. Et officielt velkommen til Martin fra mig

  2. Liva siger:

    Tillykke med din nye opgave.🙂

Skriv et svar

