The Walking Dead sæson 3 – The Governor er fundet!

Posted: 9. marts 2012 by Jakob, Apokalyptisk in Post-apokalyptisk, TV-serie, Zombier
Tags: , , , , ,

Jeg kan simpelthen ikke tro at jeg har misset denne nyhed, men derfor skal i jo ikke snydes for den også. AMC har annonceret at de nu har fundet en skuespiller til at spille rollen som The Governor i den kommende tredje sæson af tv-serien The Walking Dead.

Valget er faldet på den 47 årige David Morrissey der faktisk ikke er nogen specielt kendt skuespiller selvom han har været med i en del film, serier og teater produktioner siden hans debut i tv-serien One Summer i starten af 1980’erne. Personligt synes jeg dette er godt valg da et mindre kendt ansigt ofte kan give rollen mere troværdighed og en anderledes vinkel.

Se også baggrunds historien om hvem The Governor er i vores anmeldelse af Rise of the Governor

Denne nyhed er specielt interessant da det selvfølgelig er en bekræftelse fra AMC’s side om at historien kommer lidt tilbage på sporet og følger tegneserien igen, dog er der intet nyt om vi kommer til at se Woodbury og The Prison som fans af serien kender så godt.

Kilde Hollywood Reporter

Kommentarer
  1. bow_down siger:

    Er jeg den eneste der havde tænkt Danny Trejo ville være perfekt som The Governor? Han var den første jeg tænkte på, da jeg læste tegneserien.

    • Det samme var jeg, men der er jo faktisk aldrig nogen der siger at han har mexicanske rødder det er bare noget vi gik ud fra pga. tegningerne tror jeg.

      Læs bogen “Rise of the Governor” og du får et helt nyt syn på Philip Blake (the governor)

Skriv et svar

