Danai Gurira skal spille Michonne i The Walking Dead sæson 3

Posted: 20. marts 2012 by Jakob, Apokalyptisk in Post-apokalyptisk, TV-serie, Zombier
Tags: , , , , , , ,

I sidste uge kunne jeg fortælle at AMC havde fundet den skuespiller der skulle spille rollen som The Governor i den kommende sæson 3 af The Walking Dead. Nu har AMC annonceret at de har castet en skeuspiller til endnu en populær karakter fra serien. Det drejer sig nemlig om den sværkæmpende kvinde Michonne som rigtig mange har glædet sig til at se på den store skærm. Michonne skal spilles af den mindre kendte skuespillerinde Danai Gurira fra Iowa, USA.

Danai er mest kendt fra sine roller i Ghost Town (2008) og My Soul To Take (2010) men har ellers ikke gjort sig specielt kendt i store Hollywood produktioner. Det bliver spændende at se om hun kan leve op til at hvad de mange Michonne fans forventer af hende.

Tak til Tobias for tippet om denne nyhed

Kommentarer
  1. jimmi siger:

    Det er også blevet offentliggjort at David Morrissey Skal spille “The Governor”..
    Det glæder jeg mig afsindigt til, jeg har også glædet mig længe til at se hans psykopatiske karakter på tv🙂

    • Det har vi skam også rapporteret flere gange. Personligt synes jeg han virker som et spændende valg til rollen. Husk at følge med i de nyeste nyheder for de seneste nyt om serien.

Skriv et svar

