The Walking Dead Sæson 2 på DVD til juli?

Posted: 5. juni 2012 by Jakob, Apokalyptisk in Post-apokalyptisk, TV-serie, Zombier
Tags: , , , , , ,

Selvom jeg for to uger siden fik bekræftet via SF Film at The Walking Dead sæson 2 udkommer på DVD i slutningen af august her hjemme, men den mail jeg fik fra CDON.com her til morgen påstår hårdnakket at vi kan altså vil se den på hylderne allerede 25. juli.?, og i øvrigt forudbestille den nu hvis man har lyst.

Hvilken dato der er rigtig er derfor stadig lidt af et mysterium men jeg tror nu jeg sætter mine penge på SF Films egen udgivelses-plan frem for den som CDON har leveret.

Men i det mindste har vi nu en forside og en pris fra dem (hvis vi altså kan stole på disse oplysninger).

Boksen med hele sæson to skulle komme til at koste kr. 299,- for både blu-ray og dvd (hvilket også er lidt underligt) og coveret skulle komme til at ligne det jeg allerede har vist en gang bare med dansk tekst.

Mail fra CDON modtaget 5. juni 2012


Kommentarer
  1. Søren siger:

    Hvis du har modtaget en mail fra CDON den 45. juni 2012, så er det måske ikke så underligt, at der er koks i datoerne😉

  2. Godt set, det er en underlig måned🙂 er nu rettet

Skriv et svar

