DR forventer at sende The Walking Dead sæson 3 i 2013

Posted: 13. december 2012 by Jakob, Apokalyptisk in Post-apokalyptisk, TV-serie, Zombier
Tags: , , , ,

The walking dead s3 posterDet er et af de spørgsmål vi får mest her på bloggen, og i flere måneder har jeg forsøgt at finde svaret. Vil DR sende The Wakling Dead sæson tre? Danmarks Radio har tidligere lovet af det er planen at sende den tredje sæson af den populære serie men mere information fik vi ikke.

Efter at have både skrevet og ringet til dem flere gange har jeg nu endelig fået et svar tilbage på mit spørgmål: “…er der noget nyt om hvornår vi kan forvente at se The Walking Dead sæson tre på DR?”, og lige så simpelt som mit spørgsmål er, lige så vagt er deres svar.

Hej Jakob

Tak for henvendelsen vedr. The Walking Dead.

Vi forventer at sende 3. sæson til næste år, men den er desværre ikke programsat endnu.

Har du yderligere spørgsmål eller kommentarer kan de sendes fra http://www.dr.dk/kontakt

Med venlig hilsen
DR Licens- og Programservice

Desvære er det jo ikke det svar vi havde håbet på, og brugen af ordet “forventer” skræmmer mig lidt, det betyder jo netop at det er planlagt men intet er sikkert endnu. Jeg vil s snart 2013 starter begynde at skrive og ringe til dem igen, vi fortjener et svar!

Kommentarer
  1. Tanja siger:

    Hej Jacob.
    Vil give dig ret i at det var et skuffende svar fra DR😦 Tror du det vil hjælpe at andre også ringer ind? For så gin endelig tlf nr og så ringer jeg da også gerne jævnligt🙂
    MVH Tanja

  2. Camilla siger:

    Hej.

    Sæson 3 kommer på DR3 fra d. 12/2-13 kl 21:20🙂

    Camilla

Skriv et svar

