Gyselige gaver under juletræet

Posted: 29. december 2012 by Jakob, Apokalyptisk in Info, Tegneserie
Tags: , , , ,

Julen er gavernes tid og det må gerne være gyselige af slagsen! Jeg var selv så heldig i år at få et par gaver der er perfekte tilføjelser til min allerede dejlige samling.

For det første fik jeg en fantastisk flot samler udgave af The Walking Dead nummer 100, nemlig The Walking Dead #100 Chromium Edition. Denne udgave har den klassiske forside med alle de karakterer vi mistede i de første 99 hæfter, men forsiden er lavet i en flot krom udgave der virkelig gør dette hæfte specielt. Samtidig fik jeg også en kopi af det første Walking Dead hæfte, en tegneserie jeg har læst mange gange men faktisk aldrig selv har ejet.

walking-dead-100-chrome-edition

Udover dette fantastiske samlerobjekt fik jeg også en flot boks med Dexter ølbrikker. Denne boks består af seks “blodplader” i en træboks- Hver enkelt plade har en unik klat med “blod” og de er super fede at bruge når man har gæster på besøg.

dexter coasters

Men hvad fik du under juletræet i år? Måske et par klassiske gyserbøger. den gyserfilm du har kigget efter i flere år eller måske noget du slet ikke havde forventet men virkelig blev glad for. Smid en kommentar og del dine gaver med os…

Skriv et svar

