Reblog (2): Mit livs gys

Posted: 12. februar 2013 by Schjönning in Andre genrer, Gratis
Tags: , , ,

mitlivsgysLOGO

Med stor fare for at virke selvsmagende, tillader jeg mig at videre-poste dagens artikel på horror-bloggen Mørket.dk. Her har en række personligheder inden for horror-miljøet skrevet artikler under fællesnævneren “Mit livs gys” – og i dag er turen så kommet til mig. Naturligvis er der ikke tale om 100% selvpromovering her – selv jeg har grænser. Jeg fremhæver nemlig adskillige værker af hel eller delvis apokalyptisk karakter. Kig over på Mørket.dk og læs om hvad der gør mig bange. Artiklen ligger her.

Skriv et svar

