Dead State video imponerer ikke

Posted: 19. april 2013 by Jakob, Apokalyptisk in Games, Post-apokalyptisk, Zombier
Tags: , ,

dead state

Zombie strategi-spillet Dead State fra Double Bear Productions har efterhånden været under udvikling meget længe, og trods en vellykket KickStarter kampagne for nogle måneder siden, så kan man godt frygte at spillet kommer til at halte bagud når det skal konkurrere med de mere moderne titler som Day Z og ikke mindst State of Decay som vi skrev om tidligere på ugen.

Den første réele aktion-video fra spillet er nu blevet frigivet, og selvom spillet bevist er tur-basseret og lidt langsom så virker videoen altså ikke videre imponerende synes jeg.

Kommentarer
  1. Thomas siger:

    Uha, jeg er helt uenig. Jeg elsker tur-baserede, taktiske kampspil á la UFO, så jeg synes, det ser fantastisk ud og som om, det har en god stemning.

    Men jeg er også 1000 år gammel.

Skriv et svar

