Retro-designet portal samler Danmarks nørder

Posted: 7. maj 2013 by Schjönning in Andre genrer, Info
Tags: , , ,

www.fanportalen.org example

Dansk fan-kulturs enfant terrible, Rasmus Wichmann, har været et smut i kælderlaboratoriet og fremavlet en bastard af en internet-portal. Det helt forrykte design til trods (sidens motto er “Her er det altid 1993” – og det passer!) ser det dog ud til at virke fint. Fanportalen samler så vidt muligt alle blogs og sider der omhandler horror, sci-fi, fantasy – generelt alle de fantastiske genrer – og opdaterer automatisk når en ny artikel lægges op. Portalen er RSS-baseret, så den linker kun til steder der har et feed. Det har Apokalyptisk selvfølgelig – I finder os i kategorien “Fantastik”.

Tjek Fanportalen ud her.

Kommentarer
  1. grafwichmann siger:

    Jeg takker. Jeg har også arbejdet hårdt for at opnå den titel (undskyld, men “enfant” er med e – de er skøre de franskmænd). Håber ikke at Barbano har noget imod at jeg har taget den fra ham, men det er jo en art vandrepokal. Glæder mig til at se hvem der vil efterfølge mig en dag…

Skriv et svar

