Vores apokalyptiske grafik spreder sig

Posted: 29. juni 2013 by Jakob, Apokalyptisk in Apokalyptisk, Info
Tags: , , ,

Tilbage i august, kort før den seneste Resident Evil film udkom, valgte jeg at lave et indlæg med titlen “Resident Evil – Alice’s historie“. Indlægget var en lille sammenfatning at karakteren Alice (Milla Jovovich, ) og hendes liv gennem de fem film. I den forbindelse lavede jeg et stykke grafik som nu er blevet yderst populært rundt omkring på nettet.

RE-Alice

En simpel Google søgning afslører nemlig at en række andre sider har valgt at bruge min grafik til deres egne indlæg eller Facebook sider. Jeg kunne nu side her og blive sur og tværover at de ikke har linket til os som kilde men faktisk er jeg bare glad for at andre kan bruge mit arbejde til noget. Så hvis du nogensinde får lyst til at bruge tekst eller billeder her fra bloggen, så gør det endeligt (men vi vil der meget gerne sættes på som kilde hvis det er muligt)

Kommentarer
  1. knatsimon siger:

    Det er et fedt billede. Jeg tror det er de færreste der angiver en kilde når de “låner” et billede. Jeg gør i hvert fald ikke. Ofte finder jeg bare et godt billede på Google og tænker derefter ikke så meget over hvor billedet oprindeligt kom fra. Og hvis man endelig sporer billedet til kilden, så ved man jo ikke engang med sikkerhed at det rent faktisk er den oprindelige kilde. Dette kan dog løses ved at sætte et lille vandmærke på billedet. Så vil der altid være kildeangivelse med mindre billedet bliver beskåret.

  2. Piskeriset siger:

    Billedet viser med al tydelighed, at hendes tøj er blevet noget mere praktisk i løbet af serien😀

Skriv et svar

