Voxelficerede Zombier

Posted: 8. juli 2013 by Søren V. Welling in Games, Zombier
Tags: , , ,

Seven Days To Die

Der er mange zombie spil i støbeskeen for øjeblikket, og heldigvis bevæger trenden sig langsomt imod det mere ambitiøse og realistiske. Muligvis kan virkeligheden ikke leve op til ambitionerne, men jeg vil til hver en tid foretrække et klodset spil, der lader mig slå hul i vægge, barrikaderer min egen base, lægge fælder og for den sags skyld bygge mit eget hus, end endnu en Dead Island. Meget apropos, kan man i det nyligt annoncerede 7 Days To Die alle de ting. 7 Days to Die ligner en herlig blanding af Minecraft og Stalker, det er voxelbaseret (alting er bygget op af tre-dimensionelle “klodser”) og går ud på at overleve zombie-hordens kommen, de kalder selv spillet for Survival Horde i stedet for Survival Horror og jeg kan næsten ikke vente til selv at prøve at overleve de frådende horder.

(in-game) Trailer efter knækket.


Skriv et svar

