I er vilde med Kevin Durand

Posted: 31. juli 2013 by Jakob, Apokalyptisk in Apokalyptisk, TV-serie
Tags: , , , , , , , ,
Kevin Durand i sidste år Resident Evil Retribution

Kevin Durand i sidste år Resident Evil Retribution

Det sker at jeg en gang imellem kigger på statistikker for Apokalyptisk, og blandt de mere interessante er hvilke søgeord folk skriver ind i Google for at finde os. I oversigten over de mest søgte ord de sidste 90 dage fik jeg mig lidt af en overraskelse, blandt de mest søgte ord der fører til denne fantastiske bog er nemlig skuespilleren Kevin Durand?

Jeg må være ærlig og sige at jeg selv skulle Google for at finde frem til hvem han var, men med lidt research omkring denne mand giver det faktisk rigtig god mening at nævne ham her på siden, manden elsker jo apokalyptiske film! Kevin er født i 1974 i Canada og har lige siden starten af hans karriere været involveret i denne genre. i 2000 var hans med i et enkelt afsnit af sci-fi serien The Outer Limits og allerede året efter var han at finde i tv-serien Stargate SG-1, samme år blev han en fast del af holdet på den dystopiske serie Dark Angel, der nok er bedst kendt for at have en ung Jessica Alba i hovedrollen. I 2004/2005 vendte han så igen tilbage til sci-fi genren med filmen The Butterfly Effect og rum-serien Andromeda og i 2006 var han med i et enkelt afsnit af serien The Dead Zone men holdt sig ellers fra sci-fi/apok genren i et par år. I 2010 vendte han igen stærk tilbage til genren, de sidste par han var bl.a. været med i den legendariske tv-serie Lost, filmene Legion, Real Steel og Resident Evil: Retribution. Og Kevin ser ikke ud til at stoppe, i 2014 står han skrevet på to post-apokalyptiske projekter, den religiøst inspirerede film Noah og tv-filmen The Strain, begge film som vi vil skrive om her på siden.

Så nu ved du (og jeg) hvem Kevin Durand er og hvorfor han passer perfekt ind på Apokalyptisk, jeg glæder mig allerede til at se hvilke andre spændende søgeord i bruger til at finde os.

 

Skriv et svar

