Tilbage på posten

Posted: 21. oktober 2013 by Jakob, Apokalyptisk in Apokalyptisk, Info, Zombier
Tags: , ,

the walking dead 1 10th anniversaryDen ene halvdel af Apokalyptisk.dk (mig) har de seneste tre uger været på tur til Canada for at besøge venner og familie, i den forbindelse har der ikke været så meget aktivitet her på bloggen men det kommer til at ændre sig, på turen fik jeg nemlig fingrene i en række godter jeg vil kigge nærmere på sammen med jer mine læsere; det drejer sig bl.a. om en række nye The Walking Dead tegneserier, lidt elektronik der gør livet noget lettere og så fik jeg set en række nyere udgivelser indenfor for en apokalyptisk genre.

Alt dette vil i komme til at læse mere om når anmeldelser dumper ind i den næste måneds tid, indtil videre må i nøjes med dette billede af en af de godter jeg fik købt mig.

Skriv et svar

