Undskyld stilheden, vi er her endnu…

Posted: 17. marts 2015 by Jakob, Apokalyptisk in Info, Nyheder
Tags: , , ,

Her kommer et hurtigt indlæg for at undskylde for stilheden på bloggen de sidste par uger, og for at fortælle den nok kommer til at fortsætte lidt endnu. Men det er bestemt ikke af dårlige årsager, tværtimod! For lidt over en uge siden fik vi nemlig en lille ny skribent på siden da jeg er blevet far til en sund lille dreng. Trods hans unge alder glæder han sig til at komme i gang, og sammen har vi allerede set flere afsnit af The Walking Dead, lyden af savlende zombier virker nærmest beroligende på ham, det er vidst en ægte lille fan jeg har fået mig.

På trods af familie forøgelsen vil jeg forsøge at give jer så mange nyheder og anmelderser på muligt og lover at jeg ikke forlader jer.

Med venlig hilsen en stolt far.

Kommentarer
  1. Henning siger:

    Tillykke – og velkommen i Far-Klubben. Kommet så langt er der to ting du skal vide: – det er uhyre vigtigt at knægten får set så mange “underlødige” film som muligt (mens du stadig er der til, at fortælle hvad det hele drejer sig om). Og det andet er, at den bog som Steens far – i Steen&Stoffer (Calvin & Hobbes) – påstår man får, når man bliver far….den bog, det er den samlede udgave af: Steen&Stoffer. Altså pligtlæsning, min herre🙂

Skriv et svar

