Det er ingen hemmelighed at bloggen er gået i koma. Jeg har endnu ikke trukket stikket på den, men lysten, viljen, tiden, og kreativiteten har manglet i over et år nu. Jeg kunne godt komme med lange udredninger om hvorfor og hvordan, snakke om flytning (jeg bor nu i Canada igen), and være ny far og mange andre udfordringer som livet byder på. Men det er ikke meningen med dette indlæg, i stedet er meningen at finde ud af hvordan bloggen kommer til at være i fremtiden.

Fordi lysten er der stadig et eller andet sted dybt inde, og jeg tror også at jer vores kære læsere stadig er der ude. På trods af at bloggen kun har haft et enkelt indlæg siden november 2015, er der nemlig stadig næsten 1000 visninger på siden om måneden. Og selvom nogle af de helt store apokalyptiske shows som The Walking Dead (AMC) er ved at dø en langsom død, og den overhængende fare for dommedag som vi så i slutningen af 2012 er overstået. Så er der stadig massere af film, serier, spil, tegneserier og ikke mindst bøger der kommer til hver måned. Genren ændrer sig konstant som den har gjort det de sidste 100 år, og nye ”spillere” som Præsident Trump, Nord Korea og den stigende terror i Europa bringer nye ideer til genren, og gør den endnu en gang relevant som både underholdning og som et socialpolitisk emne.

Så mit spørgsmål til jer vores læsere er ”Hvad ser I gerne Apokalyptisk bliver til?”. Skal denne blog blive stående som et gravkammer indeholdende gamle artikler og små korte nyheder? Vil I gerne have en side der fokuserer på hvad der rykker i genren med anmeldelser og indlæg som vi plejede, eller vil I hellere have dybtgående artikler om emnerne, og holde de korte nyheder til vores Facebook side?

Bordet er åbent, alle forslag kan bruges, det er jer der er læserne, og uden jer ville der aldrig have været en blog til at starte med.

Deltag i debatten her under som kommentarer, send mig en e-mail eller smut forbi vores Facebook side og del din mening der.

Apokalyptisk lever endnu, og en gang i fremtiden håber jeg den kan komme i gang igen på den ene eller anden måde.

