Ny skribent på Apokalyptisk

Posted: 13. juni 2013 by Schjönning in Apokalyptisk, Info
Tags: , ,

På vegne af Apokalyptisk’s i forvejen kolossale stab, vil jeg gerne byde velkommen til vores nye skribent, Søren V. Welling. Han er en nær, personlig ven af undertegnede, og har ligesom jeg en baggrund inden for litteraturvidenskaben. Søren kommer til at beskæftige sig med de mange dele af den apokalyptiske kultur, som Boss Jakob og jeg ikke kan nå eller ikke har forstand på. Sørens store begejstring for asiatisk kultur vil sikkert skinne igennem – et felt som vi andre ikke ved noget om. Jeg håber alle I herlige læsere vil byde Søren lige så meget velkommen som vi gør! Hans første indlæg burde være lige på trapperne!

Kommentarer
  1. Velkommen til Søren!

  2. dangerdemort siger:

    Jeg takker ydmygt for den fine omtale🙂

Skriv et svar

