Sharknado – filmen som alle snakker om

Posted: 16. juli 2013 by Jakob, Apokalyptisk in Film, Monstre, Naturen, Trailer
Tags: , , , ,

sharknado pic 1

The Asylum har efterhånden lavet en hel del virkelig dårlige film (og et par hæderlige), men noget tyder på at de virkelig har mistet jordforbindelsen i deres nyeste satsning Sharknado.

Når man som manuskriptforfatter der løbet helt tør for ideer, så sætter man sig ned, drikker rigtig meget, ryger en stor joint og begynder at skrive. Det må være den eneste forklaring på hvordan Sharknado blev skabt. Filmen foregår i Los Angelas under en storm, men det ikke hvilken som helst storm, den er nemlig fyldt med hajer der er blevet suget op i en tornado og nu regner ned over byen. Skuespillerne i filmen er faktisk ikke helt ukendte, og vi får bl.a. Tara Reid og Ian Ziering (ham fra 90210) at se.

Gør dig selv den tjeneste at se traileren, i mellemtiden prøver vi at finde ud af hvornår filmen kommer til Danmark.

Kommentarer
  1. Brian siger:

    Dette er da ikke en B-film ….. ud fra traileren vil jeg sige at den er helt i sin egen kategori, og 100% en film som jeg ikke vil ligge søvnløs over IKKE at have set.
    Keft den ser ringe ud !

  2. Jack J siger:

    At en film er langt ude er vel med til at gøre den underholdende. Jeg så netop en anmeldelse på YouTube og anmelderen sagde, han var rigtig godt underholdt. Jeg skal bestemt se den!!

  3. Jack J siger:

    Ups, jeg ville bare have linket. Feel free til at slette den embeddede video (man kan finde den under denne titel: “B-Movie Mania – Sharknado (2013)”

  4. Jette siger:

    Jeg bliver vist også nødt til at se den, selvom jeg umiddelbart undrer mig over, hvordan det kan være, at det kun er hajer og ikke også fisk, vandmænd og rejer, som bliver suget op af havet🙂

Skriv et svar

